marți, 8 ianuarie 2013

Haul: Pastel nail polishes

Deoarece oja Pastel 123 a fost preferata mea in anul 2012(o puteti vedea in postarile de aici, aici si aici), am trecut pe la standul Pastel din Galeriile Feeria Baneasa in cautarea unei oje verzi. :D
Am plecat cu patru oje si cu gandul de a ma reintoarce in viitorul apropiat pentru a mai achizitiona alte cateva...
Pretul unei oje este de 8 ron si se gasesc intr-o varietate destul de mare de nuante foarte frumoase. Cele mai multe oje pe care le detin sunt de la Flormar dar anul acesta cele de la Pastel imi fac mai mult cu ochiul! ; )



 # 91, # 132, # 74, #14

 swatches - 2 straturi


 Se aplica uniform si sunt rezistente. Doar nuanta # 14(movul) este mai apoasa si cred ca o s-o folosesc doar peste o alta oja sau la diferite tehnici de manichiuri.





A bientot!

4 comentarii:

  1. Frumoase, cea verde e de departe favorita mea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie tot cea verde imi place cel mai mult! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Este foarte frumoasa nuanta dar păcat ca nu are aceeași consistenta ca si celelalte(dar am folosit-o ca si baza pentru o oja crackle si imi place rezultatul; o sa vedeți maine pe blog ;)! :*

    RăspundețiȘtergere