marți, 4 iunie 2013

Review: Yves Rocher Autobronzant(Self Tanner)

Pentru ca v-ati dorit review la autobronzantele Yves Rocher(MAY Beauty Favorites), astazi m-am conformat! : )) Mie imi plac, in primul rand, pentru ca se obtine o tenta frumoasa de bronz(nu rosiatica).

Autobronzant pentru ten(Self tanner for face) cu efect de lifting(lift care) - il puteti achizitiona de Aici
Produsul se prezinta la tub de 50 ml; ingredientele le puteti citi in poza de mai jos.
Descrierea oficiala:
 O crema anti-rid autobronzanta, ce ofera senzatia de comfort, cu efect de lifting imediat. Se aplica uniform pe ten, evitand conturul ochilor, sprancenele si radacina parului. A se evita contactul cu apa timp de trei ore dupa aplicarea produsului.  Spalati-va bine mainile dupa aplicare. Nu protejeaza impotriva razelor solare.
Extractul pe baza de floare de Tiare netezeste si hidrateaza intens pielea.

  
 Cum o folosesc eu(am tenul mixt): Seara imi fac un gomaj(eu folosesc argila rhassoul), dupa care aplic pe fata si decolteu crema obisnuita(crema cu extract din melc de la Victoria Beauty - Lady's). A doua zi dimineata pulverizez pe fata apa termala si in jurul ochilor ma sterg cu o discheta demachianta(uscata). Aplic crema autobronzanta si o intind in miscari circulare pe fata si decolteu(si in jurul ochilor pentru ca am pete depigmentare de vitiligo, dar nu foarte aproape de contur). O las sa actioneze timp de 2 - 3 ore si pe urma ma spal cu apa si aplic crema/fond ten etc
Tenta usoara de bronz se obtine dupa cateva ore; bronzarea este progresiva asa ca o folosesc timp de 2 - 3 zile pana ajung la bronzul dorit si ulterior atunci cand vreau o reimprospatare.
Textura produsului este de crema de fata hidratanta, asa ca se aplica foarte bine.
Nu uitati sa va spalati bine pe maini ulterior(pateaza palmele si unghiile)!




Spray autobronzant pentru corp(self tanner for body) - il puteti achizitiona de Aici
Produsul se prezinta la flacon de 150 ml; ingredientele le puteti vedea in poza de mai jos.
Descrierea oficiala: Un bronz expres in doar o ora!
Un spray autobronzant ce ofera corpului un bronz expres natural si stralucitor in doar o ora. Se vaporizeaza pe toata suprafata corpului si apoi se intinde uniform. A se agita flaconul inainte de utilizare. A se spala bine mainile dupa utilizarea produsului. A se evita contactul cu apa timp de trei ore dupa aplicarea produsului. Nu protejeaza impotriva razelor solare. Formula testata sub control dermatologic.

Cum il folosesc eu: Seara imi fac un gomaj corporal(cu ajutorul unei manusi aspre), dupa care aplic o crema puternic hidratanta. A doua zi dimineata pulverizez autobronzantul(de la distanta de cam 15 cm) si il intind in miscari circulare(ca un masaj usor), avand grija sa cuprind toata suprafata(eu il folosesc doar pe picioare). Il las sa actioneze timp de 2 - 3 ore(timp in care am grija sa nu ma ating de ceva), dupa care ma spal si aplic un lapte de corp. Bronzul obtinut este uniform!
Daca aveti pielea mai uscata, aplicati - inainte de folosirea autobronzantului - crema hidratanta in zona genunchilor, pe glezne si unde mai aveti zone aspre/uscate.

Petele de bronz se estompeaza folosind un gomaj, lamaie, oxidant pentru vopsea de par si in cazuri extreme am folosit odata clor si CIF(desi, clar, nu este recomandat dar au avut efect imediat : )))!

Pentru camuflarea petelor de vitiligo urmati pasii descrisi mai sus; insistati pe petele depigmentare dar nu aplicati autobronzantul doar pe ele pentru ca vor iesi in evidenta si dupa bronzare! Produsele pot fi folosite si de catre barbati. Aveti grija sa nu va patati palmele si unghiile! Daca aveti pete si pe degete si doriti sa le acoperiti, va sfatuiesc sa va dati inainte cu o crema hidratanta si sa rugati pe cineva sa va aplice autobronzantul(eu il folosesc pe cel pentru fata deoarece fiind sub forma de crema se poate controla mai bine aplicarea lui, avand grija la unghii si la palme...).

Sper sa fie util review-ul!




Kisses, G

17 comentarii:

  1. Multumi de review :* esti o scumpa k l-ai facut asa repede :* acum sigur o sa imi iau si eu autobronzantele ;) pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Cat tine bronzul? Se ia pe haine?
    Eu am fost la bronz organic si inca se vede :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu se ia pe haine(am patit-o si eu cu bronzul organic... :))). Eu ma dau o data sau de doua ori pe saptamana(daca nu mi-e prea lene :).

      Ștergere
  3. Multumim de review! Ai putea pune si poze, macar cu picioarele, ca sa vedem cum arata ? :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-ar fi placut sa vad si niste poze cu before & after :-D :-*

    RăspundețiȘtergere
  5. Sustin ce spune Dalia, pozele erau tare bune, dar oricum m-ai tentat, le vreau si eu. :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Eh, poze before and after n-am da' incercati-le ca bronzul obtinut e frumos(poate imi trimiteti voi poze :))))! Kisses, G

    RăspundețiȘtergere
  7. M-ai amuzat cu cif, stiu ca in momente de astea recurgem la solutii, uneori, neobisnuite :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pfoaaaiii, ma duceam la o nunta si aveam numai pete pe degete!!!! Am luat toate solutiile pe care le aveam in casa la rand! : ))))))

      Ștergere
  8. Acum ma tenteaza autobronzantul pentru fata :) Of, asa patesc cand citesc reviewuri pozitive :))

    RăspundețiȘtergere
  9. cred ca o sa il iau si eu pe cel pentru corp... mi-l doream dar nu stiam la ce sa ma astept de la el.. :D
    multumim pentru review.. :D
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  10. Vaaaai, dar ce ma tenteaza cel pentru teeeen, n-ai idee! :X:X

    RăspundețiȘtergere
  11. super incantata de articolul tau ... dar am o mica intrebare ... am inteles ca daca vreau un bronz mai intens trebuie sa il aplic autobrozantul de 2 3 ori .... si a2a oare sa imi fac un gomaj corporal ... sau ii de ajuns o hidratare a pieli doar?

    RăspundețiȘtergere