vineri, 9 mai 2014

I found cherries

Stiti deja ca ador stilul pin-up, atat machiajele cu eyeliner negru si buze rosii, manichiurile cu buline, navy sau cu trandafiri, dar si pantofii, articolele vestimentare si bijuteriile specifice acestui stil. In cautarile mele pe net dupa chilipiluri, articole noi dar si vintage, am gasit cercelusi cu ciresele intr-un set de 4 perechi. I-am bagat imediat in cos si, curioasa, am inceput sa rasfoiesc site-ul. Pe Kurtmann.ro gasiti haine, incaltaminte, bijuterii si accesorii (atat pentru femei cat si pentru barbati si copiii) de la marci precum Asos, Bershka, Desigual, Mango, Pull and Bear, Stradivarius, Zara si multe altele, la cele mai mici preturi pentru toate gusturile si orice tip de ocazie. Imi plac mult taioarele si cum l-am vazut pe acesta de la Bershka, rosu si negru (combinatia mea preferata), l-am si adaugat in cosul de cumparaturi.  Nota trendy este data de tintele punk rock de pe umeri. Comanda am plasat-o marti si miercuri dimineata curierul a fost la usa. Ambele produse sunt calitative si ma bucur de achizitiile facute.
V-am pregatit si o tinuta cu ele, in combinatie cu o fusta de la Orsay si o pereche de pantofi vintage gasiti tot pe net. ; ) Machiajul si manichiura le-am realizat in totalitate cu produse marca Golden Rose. Astept impresii!

OUTFIT: Bershka via Kurtmann.ro [Jacket/ Jacheta], Orsay [Skirt/ Fusta], Vintage Shoes, Terranova via Kurtmann.ro [Earings/ Cercei]




 Mai multe poze cu manichiura gasiti Aici.



Make-up by G on G, realizat in totalitate cu produse Golden Rose: Liquid Powder Mineral Foundation 05, Mineral Terracotta Powder 05, Terracotta Stardust 103, Selective Color Palette Eyeshadow 02, Dream Eyes Eyeliner 402 si 410, Dipliner Liquid Eyeliner Black, Sexy Black Mascara, Dream Lips Lipliner 516, Velvet Matte Lipstick 19, Ultra Shine Volume Lipgloss 210.


Kisses, G

28 de comentarii:

  1. Sexy mama!!
    Vai doamne, mor dupa cercei! Vrreeeaau!!
    Si unghiutele, de vis, ca de obicei, normal <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci, merci! ; ) Cerceii sunt super si tare ma bucur ca i-am gasit pe Kurtmann.ro! :*

      Ștergere
  2. Ce mult imi plac jachetele in acest stil! Iti vine perfect :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce mult imi plac jachetele in acest stil! Iti vine perfect :)

    RăspundețiȘtergere
  4. So elegant and beautiful! I love how you do your make up and your nails :)

    http://kalisinspirationboard.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  5. place place , ce draguti sunt cercelusi , si unghiile superbe dar stii deja :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* Este un set tare dragut de care m-am indragostit de cum i-am vazut. <3

      Ștergere
  6. foarte frumos, darling! as sugera putin suflecate manecutele.pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci! Da, si eu ma gandeam... am sa combin sacoul si cu o pereche de blugi si atunci cred ca o sa de-a mai bine suflecate manecutele. Kisses

      Ștergere
  7. Foarte draguta tinuta! Te prinde foarte bine visiniul ♥ iar unghiile sunt.... fara cuvinte! atat de mult imi plac :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Sexy lady ! Imi place cum iti sta! Si unghiile cat sunt de dragute <3

    RăspundețiȘtergere
  9. Draguta tinuta, imi place aspectul asa mai retro, iar cercelusii sunt foarte draguti.

    RăspundețiȘtergere
  10. Îţi stă minunat purtând această fustă, are acel ceva deosebit! ♥
    Cerceluşii sunt tare frumuşei, manichiura = impecabilă, iar pantofiorii sunt foarte chic, ţi se potrivesc perfect! ♥
    Pupici, Gia. Un weekend minunat îţi doresc! :-*

    RăspundețiȘtergere
  11. Imi plac foarte mult unghiile, cum reusesti mereu si mereu asa impecabile :X Le ador.


    Te pup.

    http://miu-miu.ro/

    RăspundețiȘtergere
  12. Imi place forma fustei si lookul tau, machiajul. Chiar ti se potriveste stilul asta pin-up.
    Kiss

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci! Fusta trebuie modificata in talie pentru ca dupa sedintele de la Slimart cu Bella Contour Maxx am slabit cativa cm din circumfetinta taliei si acum imi este larguta. : ))))

      Ștergere
  13. Cat e de frumos machiajul.....e pur si simplu wow.

    ( Dragonfly)

    RăspundețiȘtergere