miercuri, 23 iulie 2014

Must have: Ripped boyfriend jeans

Ripped boyfriend jeans! Adica blugii largi si zdrentuiti pe care toate fashionistele ii poarta si care se preteaza atat la o tinuta de zi, cu tenisi sau sandale/ flip flops, cat si la o tinuta de seara/ club, cu stilettos.
Cautam de mult timp o astfel de pereche de blugi care sa ma avantajeze (am picioarele mai scurte fata de trup) si care sa nu stea pe mine 'ca pe gard' (nu imi plac cei care aplatizeaza fundul). Daca i-am gasit, aveti sa imi spuneti voi! Mie imi plac! ; )

 Outfit: Ripped boyfriend jeans Pull & Bear via Kurtmann.ro (Aici), Maieu Pull & Bear via Kurtmann.ro (Aici), Sandale Amiclubwear (Aici), Ochelari de soare Oasap (Aici), Colier Crown Fashion (Aici), Bratara cu inel Sammydress (Aici)











*Micul meu pozaci se vede in lentila ochelarilor de soare. : ) <3



Kisses with Golden Rose Velvet Matte 18, G

4 comentarii:

  1. avai, ce interesanti sunt pantofii! mor ca eu nu pot purta tocuri, sunt asa sexy!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi plac la nebunie sandalutele (pantofi, ce-or fi) astea rosii! Sunt super hot! <3

      Ștergere
  2. sunt superbi blugii si iti sta bine :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci! Imi place culoarea tare mult si faptul ca nu sunt foarte zdrentuiti. :D

      Ștergere