joi, 25 decembrie 2014

Craciun Fericit! Merry Christmas!

Craciun fericit, dragi cititoare! Va doresc ca sfanta sarbatoare a Craciunului sa va gaseasca cu masa imbelsugata, alaturi de familie si prieteni, cu sufletul curat si inima plina de iubire!
Eu voi petrece Craciunul in familie si in zilele urmatoare alaturi de prieteni. Sper ca Mosul v-a adus darurile dorite sau, daca nu a fost atent (nici) anul acesta, v-ati rasfatat singure cu cadourile binemeritate. ; )
Va propun doua manichiuri realizate cu lacuri de unghii Golden Rose (una este potrivita pentru Crasciun iar cea de-a doua pentru Revelion) si va arat cadourile pe care eu le-am primit (cateva colete au ajuns chiar inainte de sarbatori).

Mosul stia ce imi doresc (destul de simplu, dealtfel : ) si a trecut pe la un magazin Pandora... ; )

Manichiura de Craciun pe care v-o propun anul acesta consta in combinatia clasica alb (texturat) - rosu si un fulg de nea grasun pictat pe inelar.
Produse folosite: Golden Rose Rich Color 45, Holiday 70, Gel Look Top Coat.






Un minunat pandantiv Pandora primit in dar si care se asorteaza perfect cu manichiura mea! <3


 Cea de-a doua manichiura pe care v-o propun este potrivita pentru Revelion: gradient texturat in nuante de albastru si un model pe inelar, cadou cu fundita aplicata.
Produse folosite: Golden Rose Rich Color 20, Holiday 51, Galaxy 12.


Inca o cutiuta magica ce contine un nou talisman pentru bratara mea Pandora (este un talisman acadea pe care nu am mai avut timp sa il pozez insa il veti vedea in postarile mele viitoare).
My story, my special moments, my passions! <3 my Pandora bracelet!
Fiecare talisman are o semnificatie aparte pentru mine si port cu mare drag aceasta bratara.


Alte cateva selectii de lacuri de unghii Golden Rose potrivite pentru manichiuri de sarbatori:
Craciun traditional cu verde, rosu si auriu: Golden Rose Color Expert 68, 69, 26 si Nail Art 138, 125, 109.
Sclipiri de stele cu albastru, alb si argintiu: Golden Rose Rich Color 20, Jolly Jewels 101 si 102, Galaxy 12 si 23, Color Expert 51, 47 si 02, Holiday 51, 55 si 70, Nail art 107 si 144.

Lenjerie intima de culoare rosie, achizitionate de la H&M (arau la reduceri ; ). Cum altfel sa il astepti pe Mos? : D

M-am bucurat tare mult cand am primit luni coletul de la Oasap pentru ca am comandat o rochita superba pe care o port in aceasta zi de sarbatoare (si alte doua pulovarase pe care am sa vi le arat la viitoare tinute).

Costumatia mea de Craciun: rochita de la Oasap (o gasiti Aici) si cizmulitele de la Amiclubwear (le gasiti Aici).
Am ales un machiaj clasic, pin-up style: cat eyes cu eyeliner negru si buze rosii.
Produse Golden Rose: Liquid powder mineral foundation 05, True matte pressed powder 05, Terracotta stardust 103, Selective color palette eyeshadow 02, Style liner black&black, Eyebrow powder 105, Wonder lash mascara, Dream lips lipliner 516, Velvet matte lipstick 18 si Luxury rich color lipgloss 11.

Inca un colet si-a gasit locul sub bradutul meu, comanda de la Lovelywholesale, ce continea o pereche de cizme (le gasiti Aici), un pulovaras (il gasiti Aici), o clama de par si o pereche de cercei statement.

Marti am primit si comanda de la Kurtmann.ro, o rochita din dantela marca Stradivarius si o bluza Zara cu mesajul G - Looking good is the best revenge! <3
Cu toate aceste articole am sa fac ootd-uri dupa sarbatori (daca ma mai incap atunci : )).

Cadoul de la my Secret Santa (Ana Maria de la The Adventures of a Lady - http://the-adventures-of-a-lady.blogspot.ro) , careia ii multumesc pentru darurile alese.




6 comentarii:

  1. Foarte frumoase toate cadourile si unghiutzele de asemenea <3.Sarbatori fericite!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoasa manichiura si cadourile primite. Ai fost cuminte. Craciun fericit! Si eu am primit tot ce mi-am dorit de la Mosul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Ma bucur ca Mosu' a fost darnic si ai primit cadourile dorite! <3 Craciun fericit!

      Ștergere
  3. un Craciun minunat !!!Superbe fotografi <3 kiss

    RăspundețiȘtergere
  4. Foooarte frumoase unghiutele, dar si celelalte poze!
    Craciun fericit! Pupici cu drag!

    RăspundețiȘtergere