sâmbătă, 23 mai 2015

OOTD: Chic in tenisi

Astazi va arat o tinuta lejera si chic, de week-end. Am profitat de reducerile de la Kurtmann.ro si am achizitionat o pereche de pantaloni office Zara si un tricou Vila, doua articole de imbracaminte versatile pe care sa le pot purta la mai multe ocazii(cu accesoriile adecvate). Tenisii sunt un articol must-have, atat pentru femei cat si pentru domni, mai ales ca se gasesc intr-o mare varietate de modele si imprimeuri, de la cei clasici pana la cei mai trazniti(chiar personalizati si pictati manual). Eu am ales sa completez tinuta cu o pereche de tenisi clasici, bleumarin cu alb si cu o geanta foarte draga mie(marca Pull&Bear, achizitionata tot de la Kurtmann), navy style. Ochelarii cat eyes de la DyStyle deja nu mai reprezinta o noutate pentru ca i-ati vazut la aproape toate tinutele mele. <3
Bratara de la Soufeel cu charm-urile in nuante de bleu a devenit preferata mea imediat cum am primit coletul si nu putea sa lipseasca la aceasta tinuta. V-am povestit ca sunt foarte incantata de bijuteriile din argint de la Soufeel si vi le recomand cu mare drag. Am optat pentru un machiaj mai colorat(sunt data cu rimel albastru pe gene insa in poze nu se observa : ) si am descoperit o nuanta superba de roz la rujurile mate de la Golden Rose, #04.
Sper ca va place tinuta mea si va doresc un week-end minunat! :*
 Outfit:
T- Shirt Vila via Kurtmann.ro(click Here)
Pants Zara via Kurtmann.ro(click Here)
Handbag Pull&Bear via Kurtmann.ro(click Here)
Cat eyes glasses DyStyle(click Here)
Silver bracelet with charms Soufeel(Click Here)






 Mai multe poze cu bratara de la Soufeel gasiti in Aceasta postare.








 Manichiura: Golden Rose Paris 254, 222, 245, 204(pe aratator) si 241(unghia degetului mare).






Kisses with Golden Rose Velvet Matte Lipstick #04, G


13 comentarii:

  1. Super tinuta ta,arati superb,su unghite asortate,BIG LIKE G,pupiceiiii <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Oana! Chiar este o tinuta "pe stilul meu" in care ma simt excelent! <3

      Ștergere
  2. Imi place tinuta ta :) Geanta e preferata mea <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce bine iti vine tinuta si cata energie pozitiva emani! Chiar si ochii tai zambesc! Esti chic, chic, chic !!!
    Te felicit! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eeeeiiii, multumesc mult! Adevarul este ca m-am simtit tare bine in tinuta asta. :*

      Ștergere
  4. Avem genti surori, eu pe cea mica, tip sac, de la aceeasi sursa. :D
    Tare faina tinuta, o combinatie fresh and chic! xo

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu stiu ce tiai facut la par, dar imi place cum sta prins acolo cuminte! :D
    Imi place tinuta si chiar imi caut o pereche de tenisi...insa vreau unii albi, dar nu i-am gasit pe cei care sa mearga la orice...:(
    Pupici si o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hi hi Merci! L-am prins pentru ca varfurile nu se aranjau deloc si nu aveam chef sa-l coafez. : )) Si eu caut o pereche de tenisi albi comozi care sa mearga la orice. :*

      Ștergere
  6. iti vine taaareee bine nuanta rujului!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place tare mult si ma bucur ca am descoperit nuanta asta! <3 :*

      Ștergere